victoriav.blogg.no

Ny jakke

• 30.07.2015 - 14:39

Jeg kjøpte denne jakken på Zalando på salg, er den ikke fin? Den beskrives som en blazer, men tror jeg føler for å kalle det en blazerkåpe. Vil si den er normal til litt stor i størrelsen - passformen er vid. Min er i størrelse 36 og den sitter nokså løst på, men jeg klarer ikke å bruke helt tettsittende jakker uansett. Fornøyd med denne! Du finner den HER.

Outfit

• 28.07.2015 - 14:28

Hei hei! Jeg hadde min aller første dag på BI i går, noe som var veldig spennende! Jeg tar forkurs i matematikk, statistikk og studieteknikk, for å forberede meg til skolen starter på ordentlig. Ettersom jeg tok bachelorgraden min på Markedshøyskolen har jeg ikke hatt så mye matte, så dette vil forhåpentligvis hjelpe meg en del. Det er rart å starte skolen så tidlig, men det er litt deilig å komme i gang også. Jeg har tross alt hatt ferie siden 1. juni, haha. Og BI er en så fin skole! Den er kjempesvær, og lys og fin og mange etasjer og trapper. Jeg har allerede klart å gå meg vill... ("What is this place? Hogwarts?!")

cardigan Dorothy Perkins (Zalando) - bluse Mango - skjørt Cubus - veske Michael Kors - solbriller Burberry

Jeg hadde matematikk både i går og i dag, noe jeg finner veldig vanskelig. Godt at jeg tar forkursene for å si det sånn! Jeg bruker litt tid på å forstå formler og alt slikt, men det pleier å gå bra til slutt. Dere som fortsatt har ferie må nyte den!!

Bestilt fra Zalando

• 25.07.2015 - 22:29

Nå har jeg bestilt meg noen nye ting fra Zalando, for å oppdatere høstgarderoben litt! De som har fulgt bloggen min lenge vet at jeg virkelig elsker Nelly, men nå tror jeg at Zalando nesten er min nye nettbutikk. Nelly har uten tvil de beste festkjolene, men Zalando har liksom så mye mer av alt annet. Spesielt mange fine hverdagsklær!

linker første rad: her, her, her, her

andre rad: her, her, her, her

linker: her, her, her, her

Hvis noe av dette er utsolgt er det bare å trykke på "send forespørsel" eller "er størrelsen din utsolgt?" og så får man beskjed når det har kommet inn igjen. Etter min erfaring er Zalando flink til å fylle på, så hvis man har lyst på noe som er utsolgt er det sjelden helt over! Det elsker jeg.

Gleder meg til å få pakken!

Pictures of you, pictures of me

• 19.07.2015 - 17:55

Jeg fant noen gamle bilder da jeg gikk gjennom den eksterne harddisken! Sånt er så koselig å se tilbake på. Øverst ser du meg som treåring, og ved siden av er pappa i yngre versjon! Nede til venstre ligger den gamle hunden vår og hviler i skyggen. Hun ble 12 år, så jeg husker litt av tiden med henne! Hun var kjempesnill og fin, men alle vennene mine var likevel redd for henne fordi hun bjeffet. Til høyre sitter broren min i bilsetet sitt, lille godgutten! Jeg husker faktisk veldig godt det bilsetet, og hvordan mitt så ut også. Rare ting man husker. Alle bildene er tatt på hytta i Solør, ganske koselig!

Min generasjon (og eldre) eier gjerne ikke så mange babybilder av oss selv, mens de som vokser opp nå kommer til å kunne se bilder av seg selv hver uke fra de blir født og til ... evig tid. Jeg lurer på om det blir like fascinerende for dem å se på gamle bilder av seg selv, ettersom det finnes så mange, som det er for oss? Dagens teknologi, altså. What a time to be alive!

Norsk sommer på sitt beste

• 18.07.2015 - 16:42

Nå har jeg storkost meg på hytta på Hvaler med familien i en uke, med strålende sol hele uken. De som klager på norsk sommer har aldri vært på Hvaler, for her finnes det ikke dårlig vær! Haha, det sier jeg hvert år.

Her er noen bilder jeg har tatt i det siste!

Penny og meg på restaurant

Pene Skjærhalden

Så har vi fått ny båt! Det er så koselig med båtturer og fisketurer.

Stranden ved hytta. Alt er så pent her!

I dag tar jeg en liten tur hjem til Oslo, for jeg skal ut og feire A-en på bacheloroppgaven min med venner, noe som blir kjempegøy! De neste dagene skal jeg også møte forskjellige folk som jeg ikke ser så ofte, og så får jeg se om jeg skal tilbake til Hvaler etter hvert. Jeg elsker både å være hjemme i Oslo når det skjer noe, og å slappe av på Hvaler med familien, så jeg får se hva jeg føler for etter hvert! Litt vanskelig valg. Ferien min avsluttes brått 27. juli, så jeg må gjøre det meste ut av den frem til da.

Vi blogges plutselig!

Bilder fra jenteturen

• 17.07.2015 - 00:19

Nå er det på tide at jeg viser bildene fra jenteturen! Jeg tok med meg fem flotte venninner til hytta mi på Hvaler i slutten av juni, hvor vi storkoste oss i en hel uke. Vi lagde god mat hver eneste dag, var på stranden og solte oss, og alle badet - selv om vannet var nokså kaldt! Så har vi vært flere turer på Skjærhalden og spist i det fine været, og vi koste oss også inne med spill og filmer noen dager. Til tross for at været faktisk var på topp hele tiden! Der var vi utrolig heldige.

Skikkelig oppstilt bilde! Fra venstre ser du Oda, Malene, Maria, Lisbeth, Nora og meg

Maria og Lisbeth hopper av glede!

Da jeg luftet Penny en natt fikk jeg øye på denne svære padden! Den satt og koste seg med maurspising. Utrolig hvor fascinerende det faktisk er å se på at padden venter på at mauren skal komme forbi, og så lynkjapt snappe den med tungen. Det var så kjapt at man ikke så tungen engang, bare hørte lyden "slrp!" Haha!

Restaurantbesøk på Første Reis slo an!

Her fikk vi en hyggelig mann til å ta bilde av alle sammen :-)

Grillmester Nora!

Tusen takk for en kjempefin tur, jenter ♥

Life is good

• 09.07.2015 - 18:58

Hei folkens! Jeg må bare fortelle noe: I går fikk vi vite karakteren på bacheloroppgaven, og JEG FIKK A!!! Veldig deilig følelse! Jeg var så nervøs før jeg skulle sjekke, og hadde nesten overbevist meg selv om at jeg ikke fikk bedre enn D eller C. Ville bare forberede meg på det verste. Jeg håpet virkelig på en B, så da jeg så A-en ble jeg kjempeglad! Nå kan jeg endelig føle at jeg er ferdig med bachelorgraden min. Da er det bare å forberede seg på masteren på BI til høsten!

I morgen reiser jeg tilbake til hytta på Hvaler, denne gangen med familien. Jeg elsker å være hjemme i Oslo, men jeg føler at sommeren bare forsvinner når jeg sitter inne her. Blir mye gaming og Netflix, haha. Gleder meg derfor til hytta, hvor det er kort vei til stranden og alltid strålende vær! (Bank i bordet). Kommer nok ikke til å oppdatere så mye fremover, men litt nå og da :-)

Et bilde fra forrige uke på Hvaler - meg og Penny ♥

Ha en fin kveld, dere!

Hvaler

• 04.07.2015 - 12:58

Hei hei! Nå har jeg vært på Hvaler i snart en uke, sammen med venninnene mine. Det har vært veldig morsomt! Når man er sammen på en hytte som dette blir det mye mindre tid (og lyst) til å være på mobilen og på dataen - sånn som det egentlig burde være til vanlig også. Tror vi alle kunne hatt godt av å legge ned mobilen i blant og fokusere mer på de man fysisk sitter sammen med. Vel, derfor har jeg helt glemt å blogge!

Vi har hatt strålende sol hele uken, så vi har kunnet være på stranden hver dag. Det føles ikke som ordentlig sommer før jeg har badet på hytta! Gud, hvor deilig det har vært. Vannet har ikke vært kjempevarmt ettersom varmen nylig kom, men det er jo bare forfriskende. Det er så fint her. ♥

I morgen reiser vi hjem igjen. Det blir litt deilig det også, men jeg kommer tilbake igjen om ikke lenge. Blogges senere!

Victoria

Hei og velkommen til min blogg! Jeg heter Victoria, er 23 år og er fra Oslo. Jeg har en bachelorgrad i HR og personalledelse, og nå studerer jeg til en master på BI.

På denne bloggen skriver jeg om hverdagen min og mine interesser; blant annet klær og mote, shopping, fotografi, dyr (mine tre skjønne birmakatter og Penny the pomeranian), bøker, filmer og serier.